2012-01-11

Design ^^

Tänkte ägna ett inlägg om design ^^ Jag har snuvat in på det spåret lite nu :P I brist på allt papperspyssel man är van vid känner jag att jag fortfarande vill skapa med händerna ^^ Vilket har övergått i att jag börjat designa saker :) 

Först ut är min egendesignade lampa ^^ Väldigt nöjd med min "strösselboll" :) 


Sen pimpade jag min lampa i vardagsrummet ^^ Letade prismor i hela Karlstad och tillslut fann jag en liten burk inne på indiska... Men det var inget hål i dom... Så då började idéerna flyga och de blev lite pärlor ^^


Passade på att göra en barbie lampa till Melissa ^^

Min loft som jag skissat ihop själv ^^ Och även byggt, tillsammans med min sambo :) Riktigt nöjd över hur de blev :)

Översikt över loftet ^^

Melissas sänghörna under :)

Pyssel och spelhörnan :)

Översikt över "hela" underdelen av loftet :) 

Gjorde även en shabby chic inspirerad dekoration till granen :)

Tomte som blev gjord under jul (färdigköpt design)

Snögubbar som också blev gjorda under julpysslet (färdigköpt design) 

Några till tomtar ^^ (färdigköpt desin) 

Och sist ett par till tomtar ^^ Gjorde 5st renar med två gubbar på :) (färdigköpt design)

Jag håller på att målar om mitt köksbord och även stolarna då ^^ Och sen ska jag inreda i köket så återkommer nog med lite lull lull bilder därifrån när det är klart också :) 

Inga kommentarer: